Dupa perioada de inscriere, veti primi pe e-mail, saptamanal, un material de curs. Veti primi si teme pe care va trebui sa le rezolvati si sa le trimiteti spre corectare, prin e-mail.
La finalul cursului, veti primi un test, si veti avea la dispozitie o saptamana sa il rezolvati si sa il trimiteti spre corectare.
Dupa finalizarea cursului, veti primi un certificat de absolvire din partea companiei.
Care este obiectivul acestui Curs?Recunoasterea beneficiilor aduse de stabilirea standardelor pentru servicii. Manifestarea unei atitudini pozitive faţă de client şi cunoaşterea modului de abordare al clientului în funcţie de tipologia lui. Chestionarea clientului astfel încât să se obţină cât mai multe informaţii de la el. Însuşirea tehnicii ca limbajul transmis de către angajat să sprijine comunicarea cu clienţii. Importanţa transmiterii unui limbaj verbal limpede, şi, mai ales, importanţa modului în care se răspunde şi se vorbeşte la telefon Ascultarea cu adevărat a clientului, arătarea unei consideraţii depline faţă de client.
Ce veti invata după acest curs? • Îţi vei îmbunătăți calitatea serviciului cu clienții;
• vei învăța să înțeleagi atitudinea clienților;
• vei ști cum să tratezi clienții dificili și pretențioși;
• vei ști să tratezi clienții nemulțumiți;
• vei învăța să asculti activ;
• vei învăța cum să intri pe aceeași lungime de undă cu clientul indiferent de nivel de studii, mediu cultural, etc.;
• vei conştientiza importanţa activităţii desfăşurate şi impactul acesteia asupra clientului;
• vei învăța să acționezi în loc să reacționezi, atunci când te confrunţi cu o plângere;
• vei ști să aplici tehnici de contracarare a obiecțiilor.
Care sunt beneficiile acestui Curs?
-> Ieftin şi rapid. Vei economisi BANI şi TIMP.
-> Este uşor de pus în practică.
-> Este uşor de citit şi de reţinut.
Care sunt caracteristicile acestui Curs?-> 8 lecţii împărţite
-> 250 pagini
-> Suport GRATIS, Feedback
Cui se adresează acest curs? • Directorilor de organizaţii;
• Echipei de marketing;
• Departamentelor de call center, Relaţii Clienţi şi Vânzări;
• Persoanelor care intră în contact direct cu clientul;
• Persoanelor implicate în procese de comunicare (manageri, agenți vânzări), care vor să își dezvolte o imagine de persoană atentă la clienţi;
• Cei care vor să își modifice imaginea sau sunt responsabili de modificarea imaginii companiei pentru care lucrează.
STRUCTURA CURS
Cursul Relatii Clienti este structurat in
8 sectiuni corespunzatoare competentelor profesionale:
Structura Cursului:
1. Depăşirea aştepteptărilor clienţilor
2. Oferă servicii impecabile
3. Comunicarea verbală şi nonverbală
4. Comunicarea prin telefon
5. Tehnici de chestionare
6. Clienţii dificili
7. Recâştigarea încrederii clienţilor
8. Preocuparea faţă de clienţi
Ce oferă acest Curs? Cunoştinţe privind tipurile de relaţii pe care le putem parcurge cu clienţii şi metode de dezvoltare a acestora. Identificarea şi aplicarea de metode de îmbunătăţire a retenţiei în sistem a clienţilor. Elemente de optimizare a relaţiilor cu clienţii, Tehnici de chestionare şi persuasiune a clienţilor.
BONUSURI:
BONUS 1:
Curs Time Management – Timpul înseamnă bani
Care sunt beneficiile acestui Curs? -> Ieftin şi rapid. Vei economisi BANI şi TIMP.
-> Prezintă informaţii precise.
-> Este uşor de pus în practică.
-> Este uşor de citit şi de reţinut.
Care sunt caracteristicile acestui Curs?-> 4 lecţii
-> 200 pagini
-> Suport GRATIS, Feedback
Ce oferă acest Curs? După absolvirea
”Cursului Time Management”, veţi dobândi un plus de organizare atât pe plan profesional dar şi pe plan personal.
Care este obiectivul acestui Curs? Dezvoltarea
abililtăţilor de management al timpului (organizare, planificare,
organizarea agendei, a biroului dar şi a şedinţei eficiente)
Ce veţi învăţa la curs? -> Vă veţi însuşi o strategie de organizare a timpului.
-> Veţi avea o imagine de ansamblu a sarcinilor.
-> Veţi profita mai mult de timpul liber iar modul de viaţă va fi mai echilibrat.
-> Veţi şti să evitaţi activităţile care consumă timp.
-> Lucrul cu agenda va fi din ce in ce mai eficient.
Structura Cursului:
Lecţia 1: De unde începem? Necesitatea, importanţa şi componentele management-ului timpului.
Atitudinea faţă de timp. Mituri legate de timp. Câteva reguli pe
scurt.Hoţii de Timp - Factori care influenţează timpul. Factori ca
influenţează risipa de timp. Cauze ale managementului ineficient al
timpului. Hoţii de timp.
Lecţia 2: - Metode de organizare a timpului
- Folosirea eficientă a timpului.
- Tehnici folosite pentru eficientizarea timpului.
- Elaborarea planului de muncă.
- Noţiuni despre organizarea muncii.
- Controlul şi planificarea timpului.
- Tehnici de administrare a timpului
- Tehnica Pomodoro. Delegarea.
- Arta de a anticipa.
- Ordinea de pe birou
Lecţia 3: - Eficientizarea timpului
– Organizarea. Prioritizarea. Planificarea. Instrumente necesare
- Agenda. Planner. Tehnici moderne de gestionare a timpului - software.
Lecţia 4: Sedinta eficienta –
- Importanţa şedinţei.
- Pregătirea şedinţelor.
- Conducerea şedinţelor.
- Documente necesare şedinţei.
- Rezultatele şedinţei.Stresul
- Combaterea stresului cauzat de lipsa timpului. Stiluri comportamentale.
BONUS 4:-> 30% reducere la Eliberarea Diplomei de Absolvire
-> Taxa de eliberare a diplomei este de 35 Ron. In urma reducerii cursantul va plati doar 24.5 Ron