RELATII CLIENTI, include 8 LECTII + 3 CURSURI BONUSURI: LEADERSHIP sau arta de a conduce + Time Management +  Secretul succesului in cariera + 30% reducere la Eliberarea Diplomei de Absolvire

Pret: 19 RON

Valoare Reducere Economie
299 RON 93.65% 280 RON
Timp ramas

Oferta expira la data:
2014-11-19
00:00:00
Status oferta
Oferta curenta a expirat!
Nu ezitati pe viitor sa achizitionati o oferta atunci cand ea este activa pentru a putea beneficia de ea imediat !

SC VANGUARD STRATEGY


Str. Sergent Major Simion Busuioc, nr. 82, sector 2, Bucuresti
+(40)731085154
vanguard.strategy@ymail.com
vanguardstrategy.wordpress.com
Vezi Ofertele Partenerului

Prezentare Oferta

 

VANGUARD STRATEGY si GrouPrice va propun urmatoarea oferta extrem de atractiva pentru cariera dumneavoastra:


- 19 RON in loc de 299 RON pentru un Curs Intensiv Online Relatii Clienti + BONUS:

1.  Curs Online “LEADERSHIP sau arta de a conduce” GRATIS

2.  Curs Online “Managementul timpului” GRATIS

3.  Curs Online “Secretul succesului in cariera” GRATIS

4.  30% REDUCERE LA TAXA DE ELIBERARE A DIPLOMEI DE ABSOLVIRE *in loc de 35 lei vei plati 24.5 Ron

5. E-coaching GRATIS (suport oferit pe e-mail de trainer fiecarui cursant in ceea ce priveste aplicarea tehnicilor invatate, rezolvarea problemelor intampinate, orice alte intrebari sau nelamuriri in legatura cu subiectul studiat)

Puteti beneficia de oferta imediat dupa achizitionare !


Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon:
0731085154.


Cuponul GrouPrice se va trimite pe adresa de e-mail: vanguard.strategy@ymail.com

Dupa ce vom primi aceste documente vei primi un e-mail de confirmare care va contine toate detaliile cursului.


Se poate folosi un cupon de persoana si se pot face si cadou altor persoane.  

Cum se desfasoara cursul?
Dupa perioada de inscriere, veti primi pe e-mail, saptamanal, un material de curs. Veti primi si teme pe care va trebui sa le rezolvati si sa le trimiteti spre corectare, prin e-mail.
La finalul cursului, veti primi un test, si veti avea la dispozitie o saptamana sa il rezolvati si sa il trimiteti spre corectare.
Dupa finalizarea cursului, veti primi un certificat de absolvire din partea companiei.

Care este obiectivul acestui Curs?
Recunoasterea beneficiilor aduse de stabilirea standardelor pentru servicii.   Manifestarea unei atitudini pozitive faţă de client şi cunoaşterea  modului de abordare al clientului în funcţie de tipologia lui.   Chestionarea clientului astfel încât să se obţină cât mai multe  informaţii de la el. Însuşirea tehnicii ca limbajul transmis de către angajat să sprijine comunicarea cu clienţii. Importanţa transmiterii  unui limbaj verbal limpede, şi, mai ales, importanţa modului în care se  răspunde şi se vorbeşte la telefon Ascultarea cu adevărat a clientului,  arătarea unei consideraţii depline faţă de client.

Ce veti invata după acest curs?

•    Îţi vei îmbunătăți calitatea serviciului cu clienții;
•    vei învăța să înțeleagi atitudinea clienților;
•    vei ști cum să tratezi clienții dificili și pretențioși;
•    vei ști să tratezi clienții nemulțumiți;
•    vei învăța să asculti activ;
•   vei învăța cum să intri pe aceeași lungime de undă cu clientul indiferent de nivel de studii, mediu cultural, etc.;
•  vei conştientiza importanţa activităţii desfăşurate şi impactul acesteia asupra    clientului;
•   vei învăța să acționezi în loc să reacționezi, atunci când te confrunţi cu o plângere;
•   vei ști să aplici tehnici de contracarare a obiecțiilor.
Care sunt beneficiile acestui Curs?
-> Ieftin şi rapid. Vei economisi BANI şi TIMP.
-> Este uşor de pus în practică.
-> Este uşor de citit şi de reţinut.
 
Care sunt caracteristicile acestui Curs?

-> 8 lecţii împărţite
-> 250 pagini
-> Suport GRATIS, Feedback

Cui se adresează acest curs?
•    Directorilor de organizaţii;
•    Echipei de marketing;
•    Departamentelor de call center, Relaţii Clienţi şi Vânzări;
•    Persoanelor care intră în contact direct cu clientul;
•  Persoanelor  implicate în procese de comunicare (manageri, agenți vânzări),    care vor să își dezvolte o imagine de persoană atentă la clienţi;
•  Cei care vor să își modifice imaginea sau sunt responsabili de modificarea imaginii companiei pentru care lucrează.

STRUCTURA CURS
Cursul Relatii Clienti
este structurat in 8 sectiuni corespunzatoare competentelor profesionale:

Structura Cursului:
1. Depăşirea aştepteptărilor clienţilor
2. Oferă servicii impecabile
3. Comunicarea verbală şi nonverbală
4. Comunicarea prin telefon
5. Tehnici de chestionare
6. Clienţii dificili
7. Recâştigarea încrederii clienţilor
8. Preocuparea faţă de clienţi
Ce oferă acest Curs?

Cunoştinţe privind tipurile de relaţii pe care le putem parcurge cu clienţii şi  metode de dezvoltare a acestora. Identificarea şi aplicarea de metode de îmbunătăţire a retenţiei în sistem a clienţilor. Elemente de optimizare a relaţiilor cu clienţii, Tehnici de chestionare şi persuasiune a clienţilor.

BONUSURI:
BONUS 1
:
Curs Time Management – Timpul înseamnă bani
Care sunt beneficiile acestui Curs?

-> Ieftin şi rapid. Vei economisi BANI şi TIMP.
-> Prezintă informaţii precise.
-> Este uşor de pus în practică.
-> Este uşor de citit şi de reţinut.

Care sunt caracteristicile acestui Curs?
-> 4 lecţii
-> 200 pagini
-> Suport GRATIS, Feedback
Ce oferă acest Curs?
După absolvirea ”Cursului Time Management”, veţi dobândi un plus de organizare atât pe plan profesional dar şi pe plan personal.
Care este obiectivul acestui Curs?
Dezvoltarea
abililtăţilor de management al timpului (organizare, planificare,
organizarea agendei, a biroului dar şi a şedinţei eficiente)
Ce veţi învăţa la curs?
-> Vă veţi însuşi o strategie de organizare a timpului.
-> Veţi avea o imagine de ansamblu a sarcinilor.
-> Veţi profita mai mult de timpul liber iar modul de viaţă va fi mai echilibrat.
-> Veţi şti să evitaţi activităţile care consumă timp.
-> Lucrul cu agenda va fi din ce in ce mai eficient.
Structura Cursului:
Lecţia 1: De unde începem?

Necesitatea, importanţa şi componentele management-ului timpului.
Atitudinea faţă de timp. Mituri legate de timp. Câteva reguli pe
scurt.Hoţii de Timp - Factori care influenţează timpul. Factori ca
influenţează risipa de timp. Cauze ale managementului ineficient al
timpului. Hoţii de timp.
Lecţia 2:
- Metode de organizare a timpului
- Folosirea eficientă a timpului.
- Tehnici folosite pentru eficientizarea timpului.
- Elaborarea planului de muncă.
- Noţiuni despre organizarea muncii.
- Controlul şi planificarea timpului.
- Tehnici de administrare a timpului
- Tehnica Pomodoro. Delegarea.
- Arta de a anticipa.
- Ordinea de pe birou
Lecţia 3:
- Eficientizarea timpului
– Organizarea. Prioritizarea. Planificarea. Instrumente necesare
- Agenda. Planner. Tehnici moderne de gestionare a timpului - software.
Lecţia 4:
Sedinta eficienta –
- Importanţa şedinţei.
- Pregătirea şedinţelor.
- Conducerea şedinţelor.
- Documente necesare şedinţei.
- Rezultatele şedinţei.Stresul
 - Combaterea stresului cauzat de lipsa timpului. Stiluri comportamentale.

BONUS 4:
-> 30% reducere la Eliberarea Diplomei de Absolvire
-> Taxa de eliberare a diplomei este de 35 Ron. In urma reducerii cursantul va plati doar 24.5 Ron

Despre SC VANGUARD STRATEGY

Deviza Vanguard Strategy este: “Investiţia în cunoaştere aduce cea mai bună dobândă”
– Benjamin Franklin

Plecând de la această deviză noi îi ajutăm pe oameni să se dezvolte profesional şi să ajungă la independenţă financiară. 

Cum facem asta? 
Prin cursurile oferite de noi. Cursuri de o înaltă calitate, eficiente şi aplicabile situaţiei cursantului. Aceste cursuri sunt oferite de profesori experimentaţi şi profesionişti în domeniile lor de activitate. 

Valorile pe care noi le urmăm cu încăpăţânare sunt profesionalismul, pasiunea, etica şi inovaţia. 

Respectarea acestor valori ne-a adus bucuria de a împărtăşi din cunoştinţele noastrea la peste 1500 de cursanţi.

Alte Detalii Oferta

Este obligatoriu sa trimiteti cuponul valoric de 19 RON pe  mail la: vanguard.strategy@ymail.com dupa achizitionare, pentru a beneficia de un  CURS INTENSIV ONLINE RELATII CLIENTI + BONUS:

1.  Curs Online “LEADERSHIP sau arta de a conduce” GRATIS

2.  Curs Online “Managementul timpului” GRATIS

3.  Curs Online “Secretul succesului in cariera” GRATIS

4.  30% REDUCERE LA TAXA DE ELIBERARE A DIPLOMEI DE ABSOLVIRE *in loc de 35 lei vei plati 24.5 Ron

5.
E-coaching GRATIS (suport oferit pe e-mail de trainer fiecarui cursant
in ceea ce priveste aplicarea tehnicilor invatate, rezolvarea
problemelor intampinate, orice alte intrebari sau nelamuriri in legatura
cu subiectul studiat)

Puteti beneficia de oferta imediat dupa achizitionare !


Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon:
0731085154.


Cuponul GrouPrice se va trimite pe adresa de e-mail: vanguard.strategy@ymail.com

Dupa ce vom primi aceste documente vei primi un e-mail de confirmare care va contine toate detaliile cursului.


Se poate folosi un cupon de persoana si se pot face si cadou altor persoane.  

Cum se desfasoara cursul?
Dupa perioada de inscriere, veti primi pe e-mail, saptamanal, un material de curs. Veti primi si teme pe care va trebui sa le rezolvati si sa le trimiteti spre corectare, prin e-mail.
La finalul cursului, veti primi un test, si veti avea la dispozitie o saptamana sa il rezolvati si sa il trimiteti spre corectare.
Dupa finalizarea cursului, veti primi un certificat de absolvire din partea companiei.

Care este obiectivul acestui Curs?
Recunoasterea
beneficiilor aduse de stabilirea standardelor pentru servicii.  
Manifestarea unei atitudini pozitive faţă de client şi cunoaşterea 
modului de abordare al clientului în funcţie de tipologia lui.  
Chestionarea clientului astfel încât să se obţină cât mai multe 
informaţii de la el. Însuşirea tehnicii ca limbajul transmis de către
angajat să sprijine comunicarea cu clienţii. Importanţa transmiterii 
unui limbaj verbal limpede, şi, mai ales, importanţa modului în care se 
răspunde şi se vorbeşte la telefon Ascultarea cu adevărat a
clientului,  arătarea unei consideraţii depline faţă de client.

Ce veti invata după acest curs?

•    Îţi vei îmbunătăți calitatea serviciului cu clienții;
•    vei învăța să înțeleagi atitudinea clienților;
•    vei ști cum să tratezi clienții dificili și pretențioși;
•    vei ști să tratezi clienții nemulțumiți;
•    vei învăța să asculti activ;
•   vei învăța cum să intri pe aceeași lungime de undă cu clientul indiferent de nivel de studii, mediu cultural, etc.;
•  vei conştientiza importanţa activităţii desfăşurate şi impactul acesteia asupra    clientului;
•   vei învăța să acționezi în loc să reacționezi, atunci când te confrunţi cu o plângere;
•   vei ști să aplici tehnici de contracarare a obiecțiilor.
Care sunt beneficiile acestui Curs?
-> Ieftin şi rapid. Vei economisi BANI şi TIMP.
-> Este uşor de pus în practică.
-> Este uşor de citit şi de reţinut.
 
Care sunt caracteristicile acestui Curs?

-> 8 lecţii împărţite
-> 250 pagini
-> Suport GRATIS, Feedback

Cui se adresează acest curs?
•    Directorilor de organizaţii;
•    Echipei de marketing;
•    Departamentelor de call center, Relaţii Clienţi şi Vânzări;
•    Persoanelor care intră în contact direct cu clientul;
•   Persoanelor  implicate în procese de comunicare (manageri, agenți vânzări),    care vor să își dezvolte o imagine de persoană atentă la clienţi;
•  Cei care vor să își modifice imaginea sau sunt responsabili de modificarea imaginii companiei pentru care lucrează.

STRUCTURA CURS
Cursul Relatii Clienti
este structurat in 8 sectiuni corespunzatoare competentelor profesionale:

Structura Cursului:
1. Depăşirea aştepteptărilor clienţilor
2. Oferă servicii impecabile
3. Comunicarea verbală şi nonverbală
4. Comunicarea prin telefon
5. Tehnici de chestionare
6. Clienţii dificili
7. Recâştigarea încrederii clienţilor
8. Preocuparea faţă de clienţi
Ce oferă acest Curs?

Cunoştinţe privind tipurile de relaţii pe care le putem parcurge cu clienţii şi  metode de dezvoltare a acestora. Identificarea şi aplicarea de metode de îmbunătăţire a retenţiei în sistem a clienţilor. Elemente de optimizare a relaţiilor cu clienţii, Tehnici de chestionare şi persuasiune a clienţilor.
BONUSURI:
BONUS 1
:
Curs Time Management – Timpul înseamnă bani
Care sunt beneficiile acestui Curs?

-> Ieftin şi rapid. Vei economisi BANI şi TIMP.
-> Prezintă informaţii precise.
-> Este uşor de pus în practică.
-> Este uşor de citit şi de reţinut.

Care sunt caracteristicile acestui Curs?
-> 4 lecţii
-> 200 pagini
-> Suport GRATIS, Feedback
Ce oferă acest Curs?
După absolvirea ”Cursului Time Management”, veţi dobândi un plus de organizare atât pe plan profesional dar şi pe plan personal.
Care este obiectivul acestui Curs?
Dezvoltarea
abililtăţilor de management al timpului (organizare, planificare,
organizarea agendei, a biroului dar şi a şedinţei eficiente)
Ce veţi învăţa la curs?
-> Vă veţi însuşi o strategie de organizare a timpului.
-> Veţi avea o imagine de ansamblu a sarcinilor.
-> Veţi profita mai mult de timpul liber iar modul de viaţă va fi mai echilibrat.
-> Veţi şti să evitaţi activităţile care consumă timp.
-> Lucrul cu agenda va fi din ce in ce mai eficient.
Structura Cursului:
Lecţia 1: De unde începem?

Necesitatea, importanţa şi componentele management-ului timpului.
Atitudinea faţă de timp. Mituri legate de timp. Câteva reguli pe
scurt.Hoţii de Timp - Factori care influenţează timpul. Factori ca
influenţează risipa de timp. Cauze ale managementului ineficient al
timpului. Hoţii de timp.
Lecţia 2:
- Metode de organizare a timpului
- Folosirea eficientă a timpului.
- Tehnici folosite pentru eficientizarea timpului.
- Elaborarea planului de muncă.
- Noţiuni despre organizarea muncii.
- Controlul şi planificarea timpului.
- Tehnici de administrare a timpului
- Tehnica Pomodoro. Delegarea.
- Arta de a anticipa.
- Ordinea de pe birou
Lecţia 3:
- Eficientizarea timpului
– Organizarea. Prioritizarea. Planificarea. Instrumente necesare
- Agenda. Planner. Tehnici moderne de gestionare a timpului - software.
Lecţia 4:
Sedinta eficienta –
- Importanţa şedinţei.
- Pregătirea şedinţelor.
- Conducerea şedinţelor.
- Documente necesare şedinţei.
- Rezultatele şedinţei.Stresul
 - Combaterea stresului cauzat de lipsa timpului. Stiluri comportamentale.

BONUS 4:
-> 30% reducere la Eliberarea Diplomei de Absolvire
-> Taxa de eliberare a diplomei este de 35 Ron. In urma reducerii cursantul va plati doar 24.5 Ron

Tips

TRAINER:

Bogdan Victor Borca, profesor si trainer cu experienta de 8 ani in invatamant, 11 ani
in domeniul vanzarilor in cadrul unor companii multinationale dar si cu capital romanesc. La aceasta se adauga 5 ani de experienta in management si accesare fonduri europene. In prezent este Manager General si Trainer in cadrul SC Vanguard Strategy SRL. A publicat articole din domeniul vanzarilor si dezvoltarii personale in publicatii de specialitate, a condus echipe de vanzari si a coordonat campanii de marketing si relatii publice. Sustine cursuri de vanzari, dezvoltare personala, marketink si relatii pubice.

Cursuri predate:

Curs Expert in Vanzari;

Curs Managementul timpului;

Curs Relatii Clienti;

Curs Secretul Succesului in Cariera;        

Curs Negocierea in vanzari;

Curs Expert in accesare fonduri europene;

Curs Strategii de relatii publice;

Curs Marketing si Vanzari in mediul online.

Comentarii Oferta

Increase your website traffic with Attracta.com  Buna Ziua Iasi Afla primul ultimele oferte publicate pe GrouPrice! Review http://www.grouprice.ro on alexa.com